نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2910
-
الف
+

دلایل جذابیت سریال «پایتخت6» از نگاه «هومن حاج عبدالهی»

«هومن حاجی‌عبداللهی» از دلایل محبوبیت و جذابیت این سریال برای مخاطبان و نقش خود در فصل جدید «پایتخت» صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «هومن حاجی‌عبداللهی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 بازی وی را در مجموعه سریال های «پایتخت» شاهد بودند، در یک مصاحبه از دلایل محبوبیت و جذابیت این سریال برای مخاطبان و نقش خود در فصل جدید «پایتخت» صحبت کرد. 

«هومن حاجی‌عبداللهی» در خصوص ساخت فصل جدید سریال «پایتخت» برای نشر در نوروز 1399 گفت: خوشحالم که در فصل دیگری از یک سریال مورد علاقه مردم حضور دارم .من رحمتِ «پایتخت» باقی ماندم ولی از جزئیات اتفاقات فصل ششم هنوز خبری ندارم.

وی ادامه داد: ما هم منتظریم تا کار پیش‌تولید و تولید در خزان آغاز شود. این سریال از جمله کارهایی است که مردم همیشه آن را دوست دارند و این که خواسته آن ها را برآورده کنیم یک وظیفه است که بر دوش ما می باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا مردم اینقدر منتظر سریالی مثل «پایتخت» می‌مانند، به تسنیم گفت: صرف نظر از همه خصوصیاتی که یک سریال را دلچسب و دلپذیر می کند، نمایش صمیمیت رفتار و گفتار است.

«هومن حاجی‌عبداللهی» با بیان اینکه کمتر اثری مثل «پایتخت» می تواند مخاطبان را اینگونه جذب خودش کند، افزود: «پایتخت» تصویر درستی از ایرانی‌ها می باشد به همین‌خاطر به دل مردم نشسته و منتظرند فصل‌های جدید آن را ببینند.

او در پیوند با همین موضوع تأکید کرد: وقتی یک گروه هنرمند کوشش می‌کنند مردم را به هر قیمتی نخندانند این اتفاق می‌افتد. در واقع وقتی به هیچ‌چیز و هیچ‌کسی توهین نشود و هر قشری بتواند آن اثر را ببیند و بخندد و لذت ببرد، یک طنز فاخری ساخته می‌شود که همه از آن استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم دوست دارند کارهایی مثل «پایتخت» را در تلویزیون ببینند، خاطرنشان کرد: طبع مردم بلند است و خیلی متخصصانه و کارشناسانه سریال خوب را از بد تشخیص می‌دهند. می‌دانند چه‌ کسانی صادقانه برایشان کار می‌کنند و چه‌ کسانی برایشان کم می‌گذارند. حقیقتاً مردم همیشه منتظر سریالی مثل «پایتخت» هستند.

«هومن حاجی‌عبداللهی» زاده ٢٣ سرطان(تیر) ۱۳۵۴ تهران ، بازیگر، گرداننده، صداپیشهو دوبلور ایرانی است.

وی در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تیاتر فجر در بخش مسابقه تیاتر «ایران دو» جایزه بهترین بازیگر مرد برای نمایش «تناسخ سه تا سی و پنج تومن» را کسب نمود.

بیشتر بخوانید:

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

«پایتخت 6» برای نوروز 99 ساخته می شود

«پایتخت 5» پربیننده ترین سریال از نگاه بینندگان آی فیلم2 شد

افغانستانی ها از «پایتخت 5» گفتند

خداحافظی باباپنجعلی از «پایتخت»/ مهران احمدی دوباره بازمی‌گردد!

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر